måndag, maj 17, 2010

trendsettern Heidi

Ni skulle se vilka muskler (läs; biceps) jag har fått över helgen. "Poiiiing poiiiingggg", tjongar de upp och hotar spränga mina t-tröjor.

Anledningen: trädgårdarbete.

Varför skall man bekosta dyra medlemsavgifter i svettiga träningslokaler? Detta övergår mitt förstånd. Det är bara sådana dumheter.

Reality-work-out är den nya, riktiga trenden. Trädgårdsarbete, trädfällning, vedhuggning och så vidare.

Reality-gymmet i det movägska husbygget är också öppet dygnet runt.

Välkommen!

7 kommentarer:

  1. Du får måla dig grön och gå runt i söndersliten skjorta och jeans. Heidi Hulken är född!

    SvaraRadera
  2. Jo tack, vet hur det känns efter att ha lastat in 3 kubik (hur förkortar man kubik?!) med ved alldeles själv.

    SvaraRadera
  3. heidi the hulk, va? he he heee. Jag tycker mig läsa mellan raderna att herr sebastian inte är så värst förtjust i kralliga donnor?

    och Mona; kubik skrivs väl m upphöjt till tre men jag vete sjutton hur man gör den där upphöjda trean...

    SvaraRadera
  4. Det var precis nåt sånt som jag oxå tänkte men hur faen gör man?

    SvaraRadera
  5. Man trycker 0179 samtidigt som man håller ALT nedtryckt. Nästan likadant med ©, fast där trycker man 0169 istället, ALT nedtryckt samtidigt. :)

    Resultat: m³

    SvaraRadera
  6. Sebastian... igen19 maj 2010 kl. 10:45

    ooops, glömde säga att man trycker det på nummeruppsättningen till höger på tgntbordet och inte på dom siffrorna ovanför bokstäverna.

    SvaraRadera
  7. Herregud vad jag har lärt mig idag. Smart kille di Sebastian. Gäller bara att komma ihåg den där siffer kombinationen bara men hur ofta behöver jag skriva det där egentligen

    SvaraRadera