söndag, juli 04, 2010

Flugan eller UFO?

Nåväl, kära vänner, kära maken utbrast tämligen förskräckt att hustrun såg ut som ett UFO med sina nya glajjor....

Klart jag blev förödmjukad, det var inte särskilt snällt sagt av den numerá inte så käre maken tycker jag. Och, vilken fullvuxen mogen kvinna med kurvorna på de rätta ställena vill se ut som ett jäkla UFO?

Jag gick alltså inte med på det, att jag såg ut som ett UFO.

Men då jag såg mig i spegeln insåg jag till min alldeles egna förskräckelse att jag såg ut som en jättefluga med fasettögon....

Så var det med det.

Heidi - Flugan

6 kommentarer:

  1. Snyggt! Lite Jackie Onassis över det hela.

    SvaraRadera
  2. men tackar så mycket. Nu blir jag glad. Mycket bättre än fluga eller UFO, he he he

    SvaraRadera
  3. :) de var fina om än stora, men du är fin i allt :)

    SvaraRadera
  4. Jag lär nog hålla med maken i detta fall.

    //Mona

    SvaraRadera
  5. Mitt ego mår så gott när jag läser sebastians och anne catrines kommentarer. Jag är fiiin i mina glajjor. Så Mona Påna, jag tänker inte ta åt mig av din...aåvida du inte köper nya åt mig (heh he he)

    SvaraRadera
  6. Ha Hahaa .jag köper nya åt dig ..Mor

    SvaraRadera