tisdag, april 12, 2011

Änglalik och erotik blev det inte

God morgon världen! Man ska vara spontan när det kommer till den outfit man ska bära. Men till skillnad från en vanlig dag var jag väldigt duktig igår och tog fram den här tisdagens kläder. Tänkte ljust vaniljvitt och vårlikt och hudfärgade strumpbyxklädda ben. Och så visar det sig att det är tre plus ute. Inte ens fåfängan får Heidi att exponera benen i bara tre plus. Tror ni jag är tokig? Tuppskinn i kombination med stubb på benen är nämligen inte det snyggaste som finns. Näää, det står liksom längst ned på snygghetsskalan. Lite besviken är jag alltså eftersom vi idag ska filma boktips och jag tänkte att den erotiska folksagan jag ska läsa låter bättre om uppläsaren ser lite ljuv och änglalik ut. Annars blir det bara plumpt. Funkar jeans, månne?

4 kommentarer:

  1. Jeans funkar tusen gånger bättre än tuppskinn och benstubb. Men vad vet jag, jag har fortfarande pyjamas.

    Vi var nyss ute och en lös jätteglad Golden kom fram till oss och viftade på svansen. Den var söt. Men det tyckte INTE Rolf. Han morrade till och högg efter den. Sånt hat i den lilla kroppen.

    SvaraRadera
  2. Vad blev det då??
    Måste ju haft nåt annat käckt att läsa i?

    SvaraRadera
  3. Ähhh, jag såg ut som en enkel jeansbrutta. Ingen rolig pingelbibliotekarie alls. Du får se klippet på Youtube imorrn, hö hö hö

    SvaraRadera