måndag, april 11, 2011

Det är måndag morron...

....men mitt huvud är inte särskilt trött. Jag har ju ledig dag! Och därför sov även sonen över eftersom han nästan aldrig vaknar av sin egen klocka och modern låg och drog sig och myste i sängvärmen. Men den lille gossen är inte särskilt liten längre. Det är nu dags att lära sig ta eget ansvar, lille vän. Hör du vad morsan säger? Detta är ingen hotellverksamhet heller!!! Nåväl, tänkte i alla fall forcera spåren i de valboska skogarna iklädd mina löpardojor idag. Är det månne springvänligt? Men så letade jag efter Halifax, the dog, för att han skulle hålla mig sällskap. Tji fick jag, maken har tydligen tagit honom till dagis av någon anledning. Fråga: kan man springa utan hund utan att se töntig ut?

6 kommentarer:

  1. Tveksamt. Men å andra sidan så sticker ju Halifax iväg i skogen, så om någon ser dig (i skogen) vet de ju inte om du är ensam eller inte. Ta med ett tomt koppel och ropa "HAAALLIIII!" ibland så ser det okej ut.

    Är det fint väder? Det var typ 15 grader här igår, härligt. Idag är det inte lika soligt.

    SvaraRadera
  2. Skönt värre ute! Jag var helt ensam ute i skogen så ingen kunde se mina oerhörda bedrifter: 6X3 minuters intervalllöpning. Inte helt lätt det här med jogging. Pust!

    SvaraRadera
  3. Måste finnas ett bättre sätt att motionera på

    SvaraRadera
  4. cykla, gå, simma, skratta, älska, dansa, hoppa...

    SvaraRadera
  5. Typ allt det men inte springa, det är ju böööö tråkigt

    SvaraRadera
  6. ta bort cykla, gå och simma, så har vi en deal!

    SvaraRadera