söndag, april 03, 2011

Heidi goes gröna fingrar

Sommarlavendeln tittar fram! Wohoooo!!!
Altanen kommer i år gå i prunkande vitt, vitt, vitt. Jag har satt fresia och dahlia och när det blir varmare kommer jag köpa vita pelargoner. Wohooo!



Utöver dessa ovan har jag planterat tio sticklingar från den väldoftande engelska pelargonen som står i köksfönstret. Jag har också sått en massa basilika och två avocadokärnor.


Luktärtorna har också kommit upp och ska snart omplanteras i annan jord. Nästa vecka ägnar jag mig åt att planera trädgården och kolla upp priser på pallkragar.



1 kommentar:

  1. Åhh, dutti kicka.

    Själv så tar jag mig inte an det där iår med tanke på att jag ska ju sälja så jag vet ju inte om det är jag som får avnjuta vad som kommer upp eller inte.

    SvaraRadera