tisdag, maj 10, 2011

Jag åker alltså till Visby

Visby, Visby, Visby! Here I come!

Men nej, det är ingen semester utan det handlar om BIBLIOTEKSDAGARNA. Jag ska jobba alltså, inget annat. Vi, jag och min kollega Lena ska bemanna en monter tillsammans med Tillväxtverket och marknadsföra verksamheten Företagsinformation på bibliotek. Se där. Ska bli riktigt trevligt. Jag har aldrig besökt Gotland. Synd bara att minisemestern frös inne på grund av ni vet vad. Men sånt är livet. Det går upp och det går ner. Just nu går det bara upp, upp, upp!

Nu hoppas vi på fint väder i Visby och att planet inte kraschar. Dottern kommer nämligen på besök till helgen och hon vill alldeles säkert träffa sin moder en gång till:). Och jag henne.

Häpp

1 kommentar:

  1. Passa på att kolla både jobb och hus så flyttar vi dit.
    Tror nog Gotland skulle behöva 2 st ärtiga kvinns på sin Ö.
    Hoppas ni får det bra...

    SvaraRadera