torsdag, juni 09, 2011

semesterspurt

Semestern är slut. För den här gången. Nu får jag vänta ända till augusti innan det är dags igen. För att fira mina "enastående" (hmmmm...nä, jag är ingen hejare på det här med att kuta) prestationer i löparspåret, min födelsedag och att jag slutar med serotoninhöjande medikamenter ska jag nu unna mig en avslappnande spa-weekend....

Ansiktsbehandling för min åldrande hud. Månne kan jag ta en botoxbehandling? Njäää...skatteåterbäringen räcker nog inte till...


Mmmm...skönt



Lite massage...


Mmmm...ännu mera skönt


Inte åker jag utan böcker. Gjorde en visit på jobbet igår och plockade ihop lite lektyr. Christine Arnothys gripande historia Jag är 15 år och jag vill inte dö från krigets Budapest är nu ingen loj och lättsam läsning men kära vänner, när du sitter i solstolen och läser den här boken och därefter ser upp och ser trädkronorna vaja i sommarbrisen inser du hur bra du har det.


4 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt!
    Du får komma ner hit i augusti istället.

    Och hur dyrt kan botox vara?

    SvaraRadera
  2. Du skulle bara våga ta botox, varför skulle du behöva det?!
    Ha en underbar helg och en skön födelsedag, antar att det inte hos mig du kommer att ha denna spahelg eller har jag missat nåt?

    SvaraRadera
  3. Heidi, skit i allt vad botox är, du är vacker utan sånt gift. Man ser bara konstlad ut och nää våga åldras ändå med grace. Det är mycket vackrare med kvinnor som har en rynka lite här och där, än "buttugly" kvinnor med utdragna ansikten, anknäbbs läppar och massor av botox...

    Men självklart gör du som du vill, men du ska veta att du redan är vacker som du är

    SvaraRadera