tisdag, juli 19, 2011

Dystopifrossa




Den här boken har levererats hem till mig idag. Niohundrasju sköna sidor läsning. VAD sägs om det? Va? En DYSTOPI!




Den här boken har jämförts med både Stephen Kings Pestens tid och Cormac McCarthys Vägen, två mästerverk i dystopigenren. Bara det gör att jag bara MÅSTE äga den här. Den ska vara min, min, min!




Jämförelsevis kan säga att när jag köpte denna bok så köpte kära maken Jean M Auels nya roman, Conn Igguldens nya i serien om Djingis Khan samt Falcones nya Fatimas hand. De två första kommer jag garanterat inte att läsa om inte alla andra böcker brinner inne. Och kära maken kommer i sin tur garanterat inte läsa Justin Cronins Flickan från ingenstans. Vår boksmak skiljer sig åt en del.




Uppenbarligen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar