lördag, juli 09, 2011

Nya böcker och mer därtill

Köp fyra betala för tre! gastar våra kära bokhandlare ut. Och jag går på det. Direkt. Jodå, jag vet att det är hur mycket billigare som helst att köpa böckerna på nätet men jag var OMEDELBART sugen på KRÅKFLICKAN och orkade helt enkelt inte vänta de dagar det skulle ta för att få hit henne. Så är det med med en BOOKOHOLIC.

Men vet du, går du via Bokus kan du köpa både Kråkflickan och uppföljaren för 135 kronor. Min pocket kostade 75 spänn....Bäst att den är bra!



Efter många om och men fick jag maken att acceptera att det faktiskt är skönt att sitta ute i trädgården och äta. Han föredrar annars att sitta i fyrtio graders värme i den hutlöst varma inglasade altanen. Vi hade väldigt skönt och mysig utomhust, nästan paradisiskt tills maken signalerade de typiska trötthetssymptomen. (jodå, det tog tio minuter)


Ps: idag har jag gjort fem deciliter vitlöks/chilisalt samt fem deciliter citron/limesalt med en aning citronmeliss för färgens skull. Så jäkla kul!

Jag säger MUMS!

2 kommentarer:

  1. Börja sälja kanske? Göra storkovan kanske?

    SvaraRadera
  2. Bra idé! Jag får öppna en butik här på bloggen:)

    SvaraRadera