fredag, mars 19, 2010

vill man bli fin får man lida pin även om hela jäkla dagen blir förstörd!

Jag har gått i höga klackar idag. Och det gör ONT. Men vad gör man inte för att få upp de stolta 163 centimetrarna litet till. Och man får en snygg form på benen som är estetiskt tilltalande för ögat.

Men jag hade så ONTONTONT när jag vandrade på citys gator och torg. Sen kom jag hem och tog på mig tjocksulad socka plus mina tofflor och BARA ANDADES UT. Så skönt.

Jag borde veta bättre efter mina år som running waitress. Att ta hand om fötterna är A och O för hela kroppen. Höga klackar är rena döden för fötterna.

MENJAGTÄNKERINTEBLIKULTURARBETARTOFFELBÄRARE.

3 kommentarer:

  1. Vid din ålder borde du veta bättre, hehe.

    SvaraRadera
  2. Jo jag borde veta bättre jag och JAG SKA BÖRJA GÅ BARFOTA istället:)

    SvaraRadera