söndag, april 25, 2010

Bröllopsdagsfirande på Gästrikeleden


Vi firade vår första bröllopsdag med att vandra Gästrikeleden mellan Valbo och Högbo. Pust pust pust. Drygt fyra timmars vandring genom kalhyggen, skog, våtmarker och myrar. Men kära vänner, i Högbo väntade en fyrarättersmiddag. Och nej, jag har ingen träningsvärk, jag kan det här med att gå. Och det kan Halifax också.

Jag tittar på stenen varför vet jag inte

En jobbig och blöt bit längs med ett kalhygge är avklarad. Här var jag smått less.


Blåsippan ute i backarna står, niger och säger att nu är det vår!


Snart framme....

Och sedan smakade en kall pilsner så bra.

4 kommentarer:

  1. Vad bra att ni hade det bra! Sen kom ni hem och sov en stund. Mysigt värre.

    Matilda

    SvaraRadera
  2. och hunden sov som en klubbad säl när han kom hem

    SvaraRadera
  3. vad duktiga ni är!

    S

    SvaraRadera
  4. lät väldigt trevligt det där! :)

    SvaraRadera