lördag, april 17, 2010

Man ska inte gå fort om man luktar svett

Detta är mitt trehundranittioandra inlägg under min tid i bloggvärlden och vad månne jag tala om idag då?

Jo, något som simpelt och profant som deodoranter/rollons.

Jag har idag på mig en deo som olyckligtvis inte fungerar särskilt bra. Och jag sitter här och försöker diskret sniffa mig under armhålorna för att säkerställa att: nej, jag doftar inte SVETT, jag doftar som en nyutsprungen viol i armhålorna. Men ändå försöker jag inte gå så fort förbi folk och fä så att den eventuella armhålesvettlukten som eventuellt, observera; bara eventuellt, omhöljer min blonda person inte drabbar någon oskyldig biblioteksbesökare.

Allt gott från Heidi som inte luktar gott under armarna

1 kommentar:

  1. Och passa dig för att lyfta armarna högt så det inte kommer ut. Jättebra. Du får skaffa typ Absolut Torr.

    SvaraRadera