måndag, juni 07, 2010

Heidi goes Bryssel

Kära vänner, jag har varit i Bryssel. På training seminars. Fullspäckade dagar med snack på engelska och franska. Man blir lite snurrig av att prata och tänka på ett annat språk.


Här sitter vi i salen i Centre Broschette den första dagen.










Mina personliga uppgifter under dagarna.



Här sitter jag på planet med min flygplansläsning. Jodå, jag hann med två böcker på tre dagar:) Men det var på håret. Bakom mig satt två pompösa affärsherrar som snattrade högt och ljudligt precis hela vägen till Bryssel. Om plast. Och så säger man att fruntimmer låter som höns. Hmppff!


Vyn från mitt rum på femtonde våningen. Ni ser inte hur jag ser ut bakom kameran och det är ju tur. Iklädd behå och trosor och en DUSCHMÖSSA på huvudet. Jomenvisst, undertecknad blev en aning uppsluppen då hon inte kraschade med planet.



5 kommentarer:

  1. Ser ut att ha varit en trevlig resa med allt ifrån kunskap till duschmössor! :)

    kram!

    SvaraRadera
  2. en jättetrevlig resa var det. Men framförallt är jag stolt över att klivit över en tröskel. Tröskeln som heter flygrädsla. Wohooo! Nu betraktar jag mig som en globetrotter:)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem stumpan! Och chokladen??

    SvaraRadera
  5. Jag köpte faktiskt ingen choklad. Jag köpte faktiskt inget alls....snåljåpen Heidi är mitt mellannamn:)

    SvaraRadera