torsdag, mars 31, 2011

Sjuk

Men herreminje! Sonen har körtelfeber och det är inte roligt.

5 kommentarer:

  1. Men usch då, inte för att jag vet vad det är men pussa honom från mig å TinTin

    SvaraRadera
  2. ni ska nog inte pussas för det smittar genom kroppskonatkt och saliv. Kyssjukan är ett annat namn för sjukdomen. Han kommer vara dålig i flera månader, stackarn

    SvaraRadera
  3. Stackarn, hoppas han mår bättre snart :(

    Har flyttat över min blogg till Blogger och det kommer ta ett tag för blogg.stoppljus.se att peka om så att man automatiskt kommer till blogger, så du kan kolla min blogg på stoppljusx.blogspot.com sålänge.

    SvaraRadera
  4. Ohh stackarn, hoppas han slipper hamna på sjukhus! Min syster låg i två veckor när hon hade det =(

    SvaraRadera
  5. Jag pysslar om stackarn så gott det går...Men hörni, nu måste jag erkänna att det är rätt skönt att grabbhalvan är sjuk. Han är nämligen snäll och timid som en ängel:)

    SvaraRadera