fredag, april 01, 2011

I natt jag drömde....


Tåg är tydligen en av de viktigaste drömsymbolerna och just i natt drömde jag om ett snabbtsnabbtsnabbtsnabbt tågåkande som vaktmästarJanne uppmanade mig till att följa med på.


Drömmen om tåg är både en uppmaning och en varning till mig om att rannsaka mig själv. Det gäller alltså inte att jag inte kommer för sent eller att missar tåget.


Och vaktmästarJanne då? Var kom han in i bilden? Han hade i sin tur med sig en butter rockerpolare som "beställt" en långbent blondin från Ryssland som han drev med riktigt elakt. Ja jäklar vilken elak sate. Honom gillar jag inte!


Det är mest roligt hela tiden i drömmarnas värld.


Häromnatten drömde jag förövrigt om en av bibblans mest frekventa beöskare. En alldeles särdeles pratsjuk människa. Han genomgick en märklig metamorfos och förvandlades till Robert Downey Jr. Och han är ju en riktig hunk!


Häpp

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, ligger på golvet å asgarvar just nu.
    Håller med Robert är ingen dålig hunk att drömma om....

    SvaraRadera
  2. Jo jo, så kan det vara i drömmarnas värld...

    SvaraRadera