onsdag, maj 04, 2011

heidi goes sexy....NOT

Mona Påna gjorde mig munter minsann. Hon uppmanar oss att prata sex efter att ha hänvisat sina trogna läsare till en blogg som fokuserar på, just det, SEX.

Inte är jag särskilt blyg av mig inte men jag tror inte jag väljer att hänga ut mitt sexliv eller snarare mitt obefintliga dito. Nääää, det gör jag bara inte. Då skulle kinderna färgas ickesmickrande rosa liksom dåligt pålagt rouge.

Jag är inte heller särskilt sexig längre med den tidigare uppnosiga barmen ledsamt hängande nedåt. Nu får jag bara upp den med hjälp av en underbar sjuhundrakronors behå i världens tråkigaste bysthållarfärg PUDER. Till detta har jag valt sköna höga microfibertrosor i världens tråkigaste trosfärg. PUDER. Att de sen är aningen stora och lite säckiga efter min GI-mat gör effekten av ickesexighet än mer påtaglig. Oavsett den präktiga PUDERfärgen.


Men jag använder inte stringtrosor. Jag är nämligen en synnerligen klok kvinna. Jag hoppas att ingen är så korkad att hon använder stringtrosor!!! Det är till och med fulare än de där extrema pushupbysthållarna som placerade barmen precis under hakan som så många bar för fem-tio år sedan. Och stringtrosor är till och med fulare än shorts i kombination med strumpbyxor. Säg nej till stringtrosor. Ingen sexfaktor där.

Nej nej, jag är inte någon mans våta dröm längre. Tragiskt nog. I synnerhet iklädd mina PUDERfärgade SUPERPRAKTISKA underkläder. Jag undrar lite ibland var någonstans på vägen jag tappade sinnet för kliande spetsunderkläder och bysthållare med svandun och mina paljettprydda bröstvårtsskydd. Var?

Sa jag svandun? Jag har faktiskt en negligé med orange svandun. Vad sägs, kära vänner, ska jag föreviga mig i den och lägga ut bilden här på bloggen kanske? Så att jag får bjuda er på ett riktigt gott skratt?

Kåtfaktor=0

Skrattfaktor=10

Jag sitter här nu i mina präktiga PUDERfärgade underkläder, raggsockor eftersom det är så himla kallt i huset att fötterna drabbas av sendrag, långärmad t-shirt och velourbrallaor och knut i håret och känner mig som en riktig FOXY LADY....

Hallååå där! Är det inte någon som kan säga att jag är lite sexig i alla fall?? Eller får jag fortsätta gå genom livet som den där evinnerliga klämkäcka kavata bruden med gummistövlar och prilla under läppen....

8 kommentarer:

  1. Jag förstod inte riktigt, menar du att PUDER är en sexig färg eller?

    SvaraRadera
  2. det är inte kläderna som gör kvinnan sexig, det är hennes känsla för ögonblick och detaljer. en varm blick här, ett leende där och modet att inse det faktum att man är den enda i sitt slag och således är evigt speciell.

    alla är vi sexiga, men bara på våra egna villkor.

    SvaraRadera
  3. Ironi matilda ironi kallas det. Inte har väl DU tappat det???...Puder är inte sexigt, he he he.

    Sebastian - då ser jag mig som en stolt sexy heidileidi med gummistövlar och prilla under läppen! just eftersom jag är jag! One of a kind. Tackar för de kloka och uppmuntrande orden.

    SvaraRadera
  4. Ja man är inte mer sexig än man känner sig. Och jag håller med var tog njutningen vägen av att ha spetsiga underkläder. Nää, bomull ska det vara utan krusiduller.
    Men mina stringisar de hänger kvar ett tag till, används inte så ofta men får vara kvar i lådan ett tag till.
    Jag vill se bilden och jag lovar ska inte skratta, fast jag skulle behöva ett gott skratt nu.

    SvaraRadera
  5. Då blir det fotosession ikväll:) Skrattet bjuder jag på!

    SvaraRadera
  6. Jag vill se en bild på dig i detta på bloggen oxå!! Jag tycker det låter riktigt hett. ;-)

    SvaraRadera
  7. Alltså. Lägg inte upp några bilder. Det finns såna äckel överallt.

    SvaraRadera
  8. nä jag lägger inte upp några komprometterande bilder!

    SvaraRadera