tisdag, augusti 02, 2011

pristävling!!!!

Jag tror på belöningssystem. Alltså har jag under året som gått belönat min egen duktighet vad gäller mat och hälsa med två par dyra träningspjucks (inte så glamoröst) och två par snuskigt dyra bysthållare (lite mer glamoröst då även om den ena var trist tantpuderfärgad).

Naturligtvis har de här investeringarna inte skett samtidigt, man tjänar ju inte storkovan som bibliotekarie precis.

Eftersom jag nu slutat med alkoholen tänkte jag att om två månader belönar jag mig själv och mina antialkoholframgångar (jo, under förutsättning att jag håller mitt löfte vilket jag tänker göra). Fyra saker ser jag fram emot i min tävling med mig själv:

Röda Doc Martenskängor
Välsittande jeans
Personlig tränare (jep, du hörde rätt. Man får ju använda friskvårdskupongerna fick jag veta idag)
En skönhetsdag med hårklippning, ansiktsbehandling, massage och sånt.

Nu är frågan i vilken ordning detta ska ske? Vad tycker du?

2 kommentarer:

  1. Inte för att jag tror du behöver en PT men den före jeansen iaf. Och skönhetsdagen sist. Kängorna först så du har något vettigt att gå i till PT:n
    Duktiga du!!

    SvaraRadera