fredag, mars 25, 2011

härliga helg välkommen!

Jag får en hektisk helg, kära vänner. Fönsterputsning (MAMMAAAA var är duuuuu?), gardinbyten, lite mera odlingsfröjd, rockafton med Deep Impact på CC-puben. Och så är lördagen avklarad.





På söndag ska jag sedan på en frisk tre timmars-turridning på islandshäst tillsammans med goa kollegorna på stadsbiblioteket i Gävle .

Hä hä hä häää skrattar ni som vet att jag faktiskt inte kan rida. Men nu är det bara att rakryggad titta den fyrfota hovliga (lustigt värre) faran i vitögat, eller hur?

Jag får vara glad om jag kan gå på måndag....

2 kommentarer:

  1. Ser med spänning framemot att höra hur ridturen gick, ledsen att jag inte kunde vara med.

    SvaraRadera
  2. ja, du ska vara ledsen för det men inte länge. Nästa gång hänger du ju med

    SvaraRadera